کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید از موتور جستجوی مایکروسافت بینگ

مایکروسافت بینگ مایکروسافت بینگ موتور جستجوی بینگ Microsoft Bing

پشتیبانی سیستم پرسش و پاسخ هوشمند مایکروسافت بینگ از 100 زبان دیگر

مایکروسافت بینگ مایکروسافت بینگ موتور جستجوی بینگ Microsoft Bing

به گزارش سافت گذر، تیم توسعه دهندگان مایکروسافت بینگ خبر داد که سیستم پرسش و پاسخ هوشمند این موتور جستجو را برای پشتیبانی از 100 زبان و 200 منطقه دیگر گسترش داده است. چند سالی می شد که این ویژگی فقط از انگلیسی پشتیبانی می کرد اما سال قبل زبان های فرانسوی، آلمانی و 10 زبان دیگر نیز توانستند از آن بهره ببرند. در ادامه، از آن جایی که مدل هوش مصنوعی بینگ از روش ادراکی زبانی استفاده می کرد و مدل مربوط به زبان اردو نیز همانی بود که به وسیله آن می توان مدل مخصوص زبان رومانیایی را گسترش داد، مایکروسافت به فکر توسعه آن افتاد.

شما می توانید از این ویژگی بینگ با تغییر تنظیمات زبانی و منطقه ای استفاده کنید.

مایکروسافت بینگ مایکروسافت بینگ موتور جستجوی بینگ Microsoft Bing

بینگ رسماً به مایکروسافت بینگ تغییر نام دارد

پس از چند ماه نمایش آزمایشی عبارت Microsoft Bing در صفحه اصلی موتور جستجوی بینگ، مایکروسافت امروز رسماً اعلام کرد که از این پس از نام او به Microsoft Bing تغییر می کند. این شرکت دلیل این تصمیم را استفاده از مایکروسافت بینگ در سایر سرویس ها از جمله مایکروسافت اج InPrivate Search، جستجوی ویندوز، مایکروسافت 365 و . . . عنوان کرده است. این تغییر همچنین، سبب خواهد شد تا لوگوی جدیدی که با این سرویس سازگاری بیشتری دارد و با شیوه Fluent طراحی شده در دسترس قرار گیرد.

همراه با این اتفاق، مایکروسافت خبر داد که سرویس Give with Bing به کشورهای بیشتری آمده تا کاربران بتوانند امتیازات جمع آوری شده خود را به سازمان های غیرانتفاعی پشتیبانی شونده اهدا کنند. این کمپانی می گوید که حالا از بیش از 1.4 میلیون سازمان در سرتاسر جهان پشتیبانی می کند. سازمان هایی که حالا این سرویس به آنها آمده بیشتر در کشورهای انگلستان، کانادا، استرالیا، فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا قرار دارند. به علاوه، امتیازهای اهدا شده تا تاریخ 31 دسامبر را مایکروسافت با سرویس جدید تطبیق خواهد داد.

به عنوان بخشی از این برنامه، مایکروسافت با دو چهره سرشناس همکاری را آغاز کرده تا از مؤسسه عدالت آموزشی و اجتماعی حمایت شود. ضمن اینکه گفته شده که کمپانی مالک ویندوز تا کنون بیش از 1 میلیارد دلار از این طریق به دست آورده است.

 

 
منابع: mspoweruser.com و neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47802 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/15 تعداد مشاهده: 2471
سافت گذر